reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Laputková

Zuzana Laputková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Moje achillovkymoje okolieLen Ninanezaradené

reklama

moje okolie

Hosteska - brigáda na úrovni:), ako zamestnanie - nie vďaka..

Zuzana Laputková

Hosteska - brigáda na úrovni:), ako zamestnanie - nie vďaka..

Včera to bola tretia akcia tohto druhu. Aby ste chápali, brigádka veľmi pohodová. Niet sa na čo sťažovať. No nepodceňovala by som ani vlyv očakávaní a vysokých podpätkov..

  • 21. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 823x
  • 10
Kolektívna nevšímavosť - kolektívna zodpovednosť?

Zuzana Laputková

Kolektívna nevšímavosť - kolektívna zodpovednosť?

Je možné určiť, čo sa nás týka a čo už "nie je naša vec"? Zasiahnuť na verejnosti, nechať sa vtiahnuť alebo prejsť okolo aj s vlastným názorom na vec? Budem konkrétna. Prešov, včerajšok. Vyšla som z malého tesca, kde ma čakal Rasťo. Kývol hlavou naľavo a ja som sa otočila tým smerom. Pohľad pre niekoho bežný, pre niekoho nie. Mna to teda naštartovalo na maximum. Žena a dieťa...

  • 19. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu